Wednesday, April 7, 2010

setiap saraf dibadan..

masih terasa sakit.dihati masih terasa-rasa ngilunya. di otak masih terasa-rasa pedihnya. tapi nak buat macamana. sedatif yg disuntik dalam jiwa aku ni dah terover dos.mungkin.

jadi ibarat sang penagih yang terlebey sudah kandungan heroin di badan. atau syabu.atau kokain. atau apasahaja. sudah direndam dalam kolam air.dijirus.dikurung. dan dimasuk ke dalam rumah pengasih. bukan mudah nak lupakan semua tu.mungkin cam tu lah juga dgn apa yg disuntik dalam jiwa aku ni. terlebih dos mcm harimau kene pelali sampai terlena. cam tu la. nak menghilangakn kesan sedatif kat jiwa, kat hati tu agak sukar. erm..mungkin lebih tepat kalau aku kata nak hilangkan ketagihan tu mudah. tapi nak hilangkan ingatan pada syoknye ketagihan tu mungkin payah.atau mungkin TIDAK!

mungkin kena minum air penawar kot.

atau mungkin bila minum air penawar, aku akan bagun dan berkata "aku kat mana ni?aku kenapa?" tanpa perlu ingat sebarang apa.

No comments: