Sunday, April 18, 2010

seri satu sama

jika difikir2 kan...

saya selalu rasa terbeban.

tapi mcmana ayat2 penyata klise selalu berbunyi, things come together in life. takde yg single.

bila difikir2kan, saya rasa bersalah menyakitkan.

tapi tidak boleh dinafikan, saya juga disakitkan.

kadangkala saya menipu,

tapi kadangkala saya juga ditipu.

seringkali saya membuat org lain menangis,

tapi say ajuga sering menangis kerana orang lain.

kan SERI satu sama semua tu. cuma masih ada satu yang tidak lengkap lagi...

saya TIDAK meninggalkan,

tetapi pernah ditinggalkan..

soalan trivianya...

bila yang saya mampu meninggalkan..semua yang menyakitkan, dan bawa yang gembira-gembira sahaja kedepan.

huh, saya sepatutnya menulis tentang kehidupan, sebab sudah muak menulis tetnag kesakitan, kesedihan. semua itu tidak berpenghujung selagi kita tidak dijemput pulang.

No comments: