Wednesday, April 7, 2010

perasaan yang tidak lama

ok yang ni memang tiada sebarang unsur.sekadar menulis dari pengalaman.

saya tidak tahu la org lain.tp saya pernah 'bercinta' dengan lelaki. tu pun kalau lah boleh dinamakan cinta. dalam acara menafikan kononnya perasaan tu ada pada gender yg sma dengan saya, maka saya pun pernah la terbercinta dengan lelaki.dulu2. adalah beberapa org juga.

at first memang la perasaan mcm ada sedikit bunga-bunga. masa tu rajin la juga saya layankan sms ke, ym ke call ke...masa tu nampaklah kalau sedang ym saya akan tersengeh2 dengan jenaka [bodo], lawak [tak kelakar], usikan [lucah] mereka2.

kemudian perasan tu akan mati disitu sahaja lah.tidak berkembang mekar ke tahap seterusnya.mula2 igtkan sebab sy tak jaidk nak suke kat lelaki tu.lama2 saya nampak, yg sebenarnya perasaan sy pd lelaki adalah tidak lama. perasaan suke2 tu sebentar sahaja...


ah camana nak ada anak dari perut sendiri ni????sentap!!!!!

No comments: