Sunday, April 11, 2010

menyampaikan perasaan penuh makna

tapi tanpa kata-kata directly berbunga-bung akerana saya tidak pandai menyusun madah. series!ini series!

jadi once saya dengar lagu-lagu yang saya rasa meaningfull sy akan cuba memberitahu perasaan saya melaluinya.

semua org melakukan kesilapan. tiada yang sempurna didunia ini. tetapi jika kesilapan itu sentiasa di beritahu secara direct atau indirect pasti kit aakan rasa terusik2 dijiwa. bergetar2.

bila kita bercakap tentang setia..pasti kita akan menganggap diri kita yang paling setia sehingga terlupa tentang org lain.

bial berbicara soal hati pasti kita rasa hati kita sering diabaikan dan kita bersungguh2 menjaga hati yang lain. tanpa kita sedar benarkah kita menjaga hatinya. atau sbenarnya hati kita yang dijaga dan hati mereka yg terusik...

bila bercakap soal rasa....

bila bercakap soal sempurna...

bila bercakap soal hati....

tiada apa yang boleh saya cakapkan lagi.....

2 comments:

sHe~ said...

i'm sorry.
i don't mean it.

chenta said...

huhuh...semua org pnh buat silap dan tidak sempurna ^_^