Thursday, September 2, 2010

tentangku yg tak mampu menaklukkan waktu

kalau lah

sudah tentu saya saya akan tuliskan nama kamu banyak2

dalam diari saya

dalam hati saya [eh mmg da tulis]

supaya setiap hari..

nama kamu tidak putus2 utk dijadikan salah satu agenda utk dibahagiakan setiap hari.

supaya setiap waktu nama kamu tetap ada

cuma kamu

hanya kamu.

.
.
.
.
.
eh saya berjiwa-jiwa ni

kagum dgn diri saya sendiri.

tapi nak jugak kata

setiap hari pun

saya sentiasa memikirkan kamu

memikirkan apalagi yg boleh saya lakukan supaya dapat bahagiakan kamu

supaya kamu dapat merasa istimewanya kamu dihati saya

tapi


ah mmg dasar pemalas sy ni nk tjuk yg saya syg sgt pada kamu.

sekian wabilahitaufik walhidayat,wassalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh

1 comment:

b said...

sayang kamu selalu