Wednesday, September 29, 2010

bangunkan aku dari

.....tidur panjangku, sedarkan aku dari mimpi tentang mu

.....ku salah bila ku berharap padamu


asyik mengharapkan mimpi yang indah2,

sampai aku menafikan bahawa terlalu tinggi aku berharap pada kamu

berharap kamu memahami aku.

dan untuk itu..

aku salah.

...................................

aku sedar aku belum cukup dewasa

belum cukup berani untuk menerima

realiti.kenyataan.[eh bukan sama ke?whatever]

aku selalu takut.takut itu, ini, takut hilang kamu, takut tidur sendiri, takut mati, takut esok, takut nyamuk, takut lipas, takut marah,takut sakitkan hati org...byk yg aku takut.

aku selalu lari, bukan berlari2 anak atau berlari di taman. tapi aku lari.lari dari kenyataan.lari dari memikirkan ttg esok, tentang kenyataan.

pura2 tak ingat.tak nak fikir.sebab takut.takut nak tahu ending.

ya!aku mmg pengecut! dan kamu sila ketawakan aku.

No comments: