Tuesday, August 24, 2010

saya tahu kamu sentap sebab mmg saya ni spesis tak guna meninggalkan org apabila...

sedang ym atau bercakap di telipon tangan dengan kamu..

dan saya tertido.

cis betul kan saya?

takpe.takpe.cis lah.cis..saya redha!

tp sy tak berniat tahu?

saya cuma nak kata..

tu macam hobi dan habit saya.

hahah jadi kamu silalah sentap! [ampun]

eh ni betul.betul ni.cube tgk muka saya.saya tak bermaksud sedemikian.salahkan otak saya yg da tak berfungsi.sapa suruh dia sedap je tertido taim ym dan oncol dgn kamu.salahkan dia.

tapi sy cuma tinggal kamu seketika.bila sy mengantuk.bukan tinggalkan kamu utk org lain. tapi sy akan tinggalkan kamu suatu hari nanti SELAMANYA bila DIA mahu kan sy kembali.sy milik DIA secara hakiki.milik kamu secara kontrak.

****************************************************************************

tak tahu harus menulis lagi atau tidak.

1 comment:

b said...

bukan tak guna, syg. hish ckp gitu pulak. tahu kamu penat. so sy faham.

dan satu lg. jgn berhenti menulis. u shud fill out this blog. for me.