Monday, August 23, 2010

kalau nanti saya...

tak ada.

kamu jaga diri baik2

kamu igtla sy sentiasa syg dan cintakan kamu dgn banyak sekali

kamu jgn lupakan tuhan

kamu rasalah saya sentiasa ada disisi kamu [eh bukan sebagai hantu kuntilanak eah]

saya sentiasa menemani kamu kemana sahaja [juga bukan mcm toyol kat kaki tuan dia]

kamu igt saya bila makan ikan asam pedas [sempat kan?]

kamu maafkan segala kesalahan saya

dan...

dan...

dan...

kamu belikan sy honda jazz.takpelah kalo kamui sendiri yg pakai pon.

hihihihi...takde.takde.tu duniawi jek.

sy minta kamu...kalau sudi..

kamu kirim kanlah doa kepada sy. ala mmg la tatau doa kamu sampai ke tak sebab kamu bukan anak-anak [yg soleh] kepada sy pon.p doa jelah.sume tu keje tuhan.kalau sudilah.

dan...

kamu LEPASKAN LAH SAYA PERGI...dan sentias akuatkan hati ye



p/s:igt sy tak boleh wat entri series ke?kamu igt saya ni kelakar sgt ke?? hah?hah?hah?...ha..kan da sedey la tuh:)

1 comment:

sHe~ said...

"hasrat ku yang tersimpan
dalam hati yang terpadam
akan ku perjuang kan sepi ini

terungkai sudah ku rasa
apa yang tlah tercipta…
akan ku hembus,akan ku hela,
nafas cinta
biar mati di sini.."


doa aku selalu dgn kamu. kemanapun kamu pergi, dgn atau tanpa kamu.
syg kamu juga.