Sunday, February 13, 2011

dia ni kan....

akhirnya ma**s berokben ni bley gn juga.membencikan!nak jugak tunggu aku maki dulu baru nak bole.stupid.

baik lah...untuk 12 febuari 2011....
Happy birthday buat kamu GADIS.
sayang kamu ketat2 dan byk2...:)
sorryla tak wat entri betol2 pada 12 hb sebab kan takde di depan lappy.harap kamu tau.[kalau tak tau melampau kan]

fikir2 balik aku rasa bodoh pulak selama ni bersedih dan ralat untuk sesorang yg benar2 aku syg dan yg aku percaya 110% sygkan aku.aku bajet aku dah cukup jahat rupanya...tak lah jahat sgt sebab kalau org yg janji2 bgai nak rak cuma aku yg terakhir pun seminggu dua je dah ada pengganti...so taklah aku teruk sgt kan...?hahaha! ternyata cinta sejati itu adalah taik semata!

fu*k [carut ah disitu]

ok next 19 feb aku ada majlis konvo.harap2 kali ni tak banjir lagi sebab aku series tak larat nak drive jejauh semata nak tumpang tido dalam kete park kat petronas jitra.gile ah!

n aku anggap aku g konvo ni pon pasal mak aku ni ha nak tgk anak buah aku.takde ah aku teruja pon nak konvo.kalau yg masa banjir tu ye ar teruja.skang ni takde pe dah kat sana.takde sapapun nak sambut aku kat sana. ok titik.tak mau yg sedih2.hilang kecomelan aku nanti.[ok sila pitam] hahaha

tadi aku tgk lagi restoren steambot yg kat kelantan tu.wah aku mmg nak sgt g sana. dulu nak g dgn sesorang tapi tak terlaksana pasal aku dah duk dalam tong sampah beliau. so aku kene lah carik kawan nak g kesana.anyone?? kite g backpacking yok! rasa cam nak g je masa my sis konvo mac nanti.

ah suwey btol tulis blog cam diari.[carut disitu]

skian...

hey damiey hey...jom lepak overnite mau?bley kite memeriahkan rumah cik lien diana and her patner.boley ka cik???

4 comments:

lien_diana said...

wah.. jum jum.. apa saja untuk mu syg...meh la.. siang malam kan ku nanti...

bukansiapasiapa said...

wahahahah tidakkkkkk

saya blom nak kene cencang dgn kekasey kamu

lien_diana said...

muahahaha..

no hal jer antara kita. die tau kite skendel ^__^

Anonymous said...

hmmmm..