Saturday, February 5, 2011

7 pekara

lama tidak berada disini.seperti biasa.saya juga tergolong dalam golongan manusia-manusia tipikal yg mudah lupa. kerana saya ada tempat lain untuk melihat untuk dilihat, maka saya melupakan blog saya ni.curahan hati saya.dah lama benar saya tidak mencurah rasa.sejak saya memiliki dia.saya semakin alpa.sekarang saya tidak punya.siap-siapa.dan saya kembali disini.

(1)
macam-macam perkara terjadi.dari peribadi, jiwa, perasaan, kerja, keluarga semua jadi dalam satu masa. dan masih saya sebagai manusia yang lemah bertanya-tanya, kenapa aku Ya Allah? dan pada akhirnya saya tersenyum pahit sendiri bila saya sedar saya sepatutnya bersyukur.sekurangnay Allah tidak tarik nyawa saya sekarang juga. bukankah itu sudah cukup baik?bukankah itu masih lagi peluang yang entah keberapa ratus,ribu kali yg DIA beri pada saya. ok.sila ketuk kepala saya bagi menyedarkan saya.terima kasih.

(2)
mati. siapa yang bersediaa untuk mati?kamu?kamukah?atau kamukah? tak ada. macam satu trend.tapi bukan.dunia sudah semakin tua. atau sebenarnya dunia sudah semakin hujung.sudah ramai yg saya kenal meninggalkan dunia sementara ini secara tiba-tiba.sedang menyanyi, kemudian ketawa, tiba-tiba rebah dan habis nafasnya disitu. sedang tidur, dan tidak bangun-bangun lagi. agaknya bila giliran saya?

(3)
saya akur dengan setiap kehilangan dalam hidup saya.baik kamu yg di utara sana. atau kamu yang diselatan.kamu berdua amat saya cinta.tapi saya akur, tuhan tidak menciptakan kita untuk bersama.untuk 10 mahupun 2...saya mohon kemaafan dari kalian.sungguh hati ini tidak pernah bohong menyayangi kamu;.mencintai kamu. dan sungguh...saya tidak mampu membahagiakan kamu.malah membuat kamu mengerti juga saya tidak mampu. doa saya sentiasa bersama kamu.bohong jika saya kata saya baik-baik sahaja.hakikatnya hati saya........hmmm....biarlah.biar cuma saya yang tahu apa sebenarnya. senyuman kamu sudah cukup buat saya. saya tidak pernah puas memberitahu kamu bahawa saya sangat sayangkan kamu.dan kini saya tiadk berpeluang lagi memberitahu kamu semua itu lagi....jaga diri sayang.

(4)
masih lagi diposisi tidak bersyukur.memang saya manusia dangkal. selalu sahaja wajah saya dipuji.tapi apa guna wajah comel.wajah muda, tubuh langsing ini. hakikatnya ia tidak membahagiakan saya. saya cuma mahukan bahagia.sekurangnya sebelum saya menutup mata selamanya.

(5)
esok cuti habis.isnin kembali pada rutin.tapi selasa saya akan bercuti sendiri. Jalan duta tunggu saya ye.hahahaha.membencikan!!!kat mana mahkamah jalan duta ni?ya Allah, semoga urusan saya dipermudahkan.Amin...

(6)
lemah.saya akui saya semakin lemah sekarang.dah tak macho cam dulu.hahaha. lemah fizikal.lemah hati.siapa tak lemah hati kan bila orang yang disayang meninggalkan kita? haha tapi bukan tu yang saya nak cakap.yang tu biarlah saya sendiri yang tahu sepak terajangnya dalam hati saya.
keadaan semakin tak elok. tulah dulu saya suka tangguh-tangguh. suka lari-lari. sekarang...?menyesal pon tak guna.semuanya dah terlambat.dan saya kena lalui semua ini.series saya tak suka anything about ubat, klinik, hospital dan semuanya.arghhh!!!!

(7)
habis:)

No comments: